Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

η κάλπικη λίρα

Το συνειδητοποίησα εκείνη τη στιγμή που η φίλη μου μου έγραφε μαλάκες όλοι ακριβώς εκείνο το δευτερόλεπτο ανάμεσα στον ήχο ειδοποίησης και της ανάγνωσής μου, έγω τελειοποιούσα την λίστα με τα αρχικά των πρώην .
 Η κατάσταση σηκώνει τσιγάρο . Για να μην πω τσιγάρα , μεγάλα, μικρά, νόμιμα, παράνομα ο,τιδήποτε καπνίζεται και εκφράζει τον καθένα . Τι ειρωνία ? απο την μία εγώ με τον άκρως κυνικό τρόπο που ενδεχομένως θα ζήλευε και ένας άντρας να ετοιμάζομαι να κορνιζάρω πάνω απο το κρεβάτι μου μια λίστα με σχέσεις και μη σχέσεις (ίσως και λίγο μη-χέσεις) και απο την άλλη η φίλη μου που μισεί ο,τι αρσενικό περιφέρεται στο οπτικό της πεδίο και μη .
 Όλα αυτά είναι οι δύο όψεις του ίδιου κάλπικου νομίσματος . Ένας φαύλος κύκλος απο πράξεις και στη μέση εμείς . Αλλιώς το φαινόμενο Ντόμινο κάνω εγώ κάτι σε εσένα , κάνεις εσύ κάτι στην επόμενη και πάει λέγοντας . Μάλιστα , ξέρετε όλα αυτά θα μπορούσαν να μη συμβούν με ένα απλό ξεκαθάρισμα όχι μόνο στην αρχή , η αρχή είναι για τους τύπους, αυτό το κατά τη διάρκεια είναι που μας βασανίζει .
 Πάντα θα υπάρχουν οι μαλάκες οι άντρες και πάντα αυτές που μπουχτισμένες πια θα κοιτάνε την πάρτη τους και μόνο γεμίζοντας μια λίστα απο το άλφα ως το ωμέγα και άλλη μια με έτη . Δεν μιλάω για γυναίκες-θύματα  αλλά για ανθρώπους-θύματα των πράξεων που έγιναν ή αναβλήθηκαν κάπου στη μέση απο τον φόβο.
 Όσο δεν είμαστε ξεκάθαροι με τα "θέλω" μας δεν θα είμαστε ούτε με τους εαυτούς μας ούτε με τους άλλους θα κρυβόμαστε εμάς και θα κάνουμε το ένα λάθος μετά το άλλο.
 Εσείς κύριοι και κυρίες μου βρείτε σας παρακαλώ τι ζητάτε μπας και δουμε άσπρη μέρα . Όταν θέλετε σχέση δεν έχετε παρά να το πείτε , όταν δεν θέλετε το ίδιο απλό είναι μην μπερδεύετε τον κόσμο απογοητεύεται και αυτός ξέρετε.
  Ξεκινάς κάτι και κατά τη διάρκεια βλέπεις πως νιώθεις και λες στον άλλο "ρε μαλάκα τάδε δεν τα βρίσκουμε θες να κρατήσουμε το σεξ και ο,τι κάτσει ή το αφήνουμε μια και καλή ?" ή το ανάποδο και κυρίως σέβεσαι τις επιθυμίες του άλλου. ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΥ τι σου λέει μην φοβάσαι ρε γαμώτο και τα λάθη καλό μας κάνουν .

Δεν υπάρχουν σχόλια: