Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

καταμέτρηση

Ήδη μετράω 14 μήνες και 2 άντρες απο τότε που έφυγες και όταν λέω άντρες εννοώ άλλες δύο αποτυχημένες σχέσεις . Έυτυχώς σε αντίθεση με εσένα αυτές δεν άφησαν σημάδια, τουλάχιστον όχι σε εμένα, τώρα για τους άλλους, τους δύσμοιρους δεν γνωρίζω . Επίσης οφείλω να μετρίσω γύρω στα 7 στρέμματα σταφύλια που καταναλώθηκαν σε μορφή αλκοόλ και άλλα τόσα στρέμματα καπνού που φίλτραραν τα πνευμόνια μου με όχι και τόσο μεγάλη επιτυχία για τον εαυτό μου.
Καλό θα ήταν να γίνει και μια αναφορά στην παρέα μου που άμα σε βρει πουθενά θα σε λιντσάρει μόνο και μόνο επειδή έχει κουραστεί να ακούει εμένα να αναφέρω το όνομα σου και τα κατορθώματά σου συνάμα . Συγγνώμη παιδιά , θα μου περάσει .
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά πλέον έχω χάσει και την εμπιστοσύνη μου στους ανθρώπους , μα με ρωτάνε τι έχω και δεν τους απαντάω , λέω, τώρα τι τον νοίαζει ? λες και θα αλλάξει κάτι. Και όλο μπούρδες απαντάω !
Δεν είναι πως δεν φλερτάρω αλλά μένω σε αυτό, άντε και άμα λάχει κάνουμε και σεξ . Δεν ζητάω δηλαδή πολλά .Το φλέρτ με κρατάει ζωντανή !
Άλλες μέρες είμαι καλά , άλλες πάλι τις φοβάμαι , τις αντιδράσεις μου φοβάμαι ! και κλείνομαι στο σπίτι μου και βγαίνω μετά απο κανένα μήνα, έμαθα ,βλέπεις, να κρύβομαι καλά.
Αυτά ! δεν σε μαλώνω , αν δεν ήσουν εσύ κάποιος άλλος θα είχε την θέση σου το πρόβλημα είναι το μυαλό ... παίζει άσχημα παιχνίδια

Δεν υπάρχουν σχόλια: