Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Όχι πια σεξ αλλά ούτε και φίλοι

Όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια ,λένε . Μα στη περίπτωσή σου αγοράκι μου η φύση το απέδειξε αυτό εμπράκτως. Τι εννοώ ; Ε... δεν μου φαίνεται παράλογο που έχεις ένα τόσο δα μικρό κεφαλάκι με τοόοοοοοοοσο ψήλα πόδια. Ξέρεις είναι μεγάλη η απόσταση που πρέπει να διανύσει το αίμα μέχρι να φτάσει στον μικρο σου εγκέφαλο.
Άρχικα μπορεί να τα βρίσκαμε στο σεξ, βέβαια ξέχασα να σου πω πως ο οποιοσδήποτε τα βρίσκει μαζί μου. Άλλα μου ήθελες και σχέση τρομάρα σου . Να την κάνω τι ? να λέω πως δεν είμαι ελεύθερη ?
Ας τα πούμε άλλη μια φορά μπας και τα αποτυπώσεις κάπως στο μικρό σου το μυαλουδάκι .
Ξυπνάω, ξυπνάς ή τέλος πάντων ξυπνάμε μαζί και φεύγω  -αφού πρώτα έχω σιχτιρίσει που είσαι ακόμα εδώ- έγω όπως πάντα σαν άντρας στη σχέση μας φεύγω παω να φέρω τα λεφτά για τη φαμίλια , να κυνηγήσω μπουγάτσες, ντομάτες και λοιπά ζαρζαβατικά. Γυρνάω , σε ξαναβλέπω εκεί ακριβώς που σε άφησα, μακάριο . Καταλαβαίνεις πιστεύω πως τα λαμπάκια του δικού μου εγκεφάλου αρχίζουν να αναβοσβήνουν σε ποικίλους χρωματικούς συνδιασμούς .
Αυτό γίνεται μία , δύο , τρείς , πέντε, δέκα κάποια στιγμή θα σε στείλω πίσω στη μαμάκα σου . Και τώρα μην μου πεις πως έχω άδικο . Πρόφανως δεν έπιασες το νόημα . Αυτή ήταν η τελευταία δικαιολογία της λίστας μου.
Θα σου το πω ευθέως τέντωσε τα αυτιά σου και άκου . ΤΕΛΟΣ απλά, λακωνικά ΤΕΛΟΣ.
Και δεν είναι πως δεν μας σκέφτηκα μάζι σε κάποια στιγμή αδυναμίας είναι ότι καλύτερα νεκρή παρά συμβιβασμένη .
Α ! και κάτι τελευταίο τις πεποιθήσεις σου να τις χώσεις στο κώλο σου .
Ουφ τα είπα και ξαλάφρωσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: