Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

η αξιοπρέπεια της .

-Συγγνώμη κάτι σου έπεσε !
-Ναι, το είδα είναι η αξιοπρέπειά μου. Δεν θα σκίψω όμως να την μαζέψω μπροστά σου . Θα την αφήσω εκεί κάτω . Ίσως φτιάξω μια καινούρια , να την θωρακίσω με  περισσότερη λογική και λιγότερο "εγώ" .
 Όχι μπροστά σου όμως εσύ θα την μαραζώσεις ξανά και άμα πέσει θα κάνει μεγαλύτερο θόρυβο αυτή τη φορά .
 Α φτάνει πια ! δεν αντέχω να ακούω τον ήχο , αυτό που ακούγεται δηλαδή όταν κάτι σπάει και πέφτει, μου ραγίζει την καρδιά.
 Μπορείς να φύγεις ; Εκεί ακριβώς πίσω σου είναι η θάλασσα και δεν με αφήνεις να την δω. Άκου τον ήχο των κυμάτων , ωραία , τώρα κλείσε τα μάτια . Απλά νιώσε την ευτυχία να προχωρά σε κάθε εκατοστό του κορμιού σου .
 Τώρα φύγε . Βρες κάτι νέο να πιστέψεις και ίσως αυτή τη φορά να μην το διαλύσεις . Εμένα άφησε με θα είμαι καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: