Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

μοναδική

Κάποιες φορές, που σε έβλεπα να κοιμάσαι γυμνή πάνω στο σεντόνι , σκεφτόμουν τι μου βρήκες . Εγώ, ο καλοβολεμένος τριανταπεντάρης με μια κοπέλα δεκαπέντε χρόνια μικρότερη μου , η μικρή μου ,ναι μου . Γιατί δική μου ήσουν γιατί εγώ σ'αγάπησα, ήσουν η μοναδική μου .
 Ξεκίνησε από ένα σεξ της βραδιάς που χωρίς να το θέλω εξελίχθηκε σε έρωτας . Μετά κρυφά ραντεβού σε άγνωστα μέρη χωρίς να λέμε σε κανέναν τι γίνεται . Και γελούσες θυμάμαι που όταν γνωριστήκαμε μαλώσαμε επειδή ήσουν αντράκι και δεν τα σήκωνα εγώ αυτά .
 Προσπαθούσα να σε βάλω στη ζωή μου ,εσυ απλά κρατούσες μυστικά και αποστάσεις σε ένοιαζαν οι σπουδές γιατί ? δεν ήταν αρκετά όλα όσα έκανα ?τι ήθελες ακόμα για να με εμπιστευθείς ?Δεν μιλάω για το τέλος για τις αρχές μόνο . Όχι για τότε που έκλαιγες για τον πρώην που σε ξεφτίλησε ή για τον φίλο που σε πρόδωσε και εγώ ήμουν εκεί να σε προσέχω . Μιλάω για τότε που ήσουν τόσο αδύναμη να κλάψεις αλλά δυνατή για να αντιμετωπίσεις ο,τι σου συνέβαινε .
 Και πάλι τα βράδυα που κοιμόμασταν μαζί στο σπιτάκι . Ερχόσουν σκαστή και έφευγες το πρωί για να μην έχεις γκρίνια . Σε φιλούσα στο μέτωπο , θυμάσαι ? Θύμασαι που μου είπες " δεν θα φύγω ποτέ μετά απο εσένα είναι πιο εύκολο να φέυγεις απο το να μένεις πίσω" . Μετά απο αυτό νομίζω σε είδα τελευταία φορά απλά ένα πρωί έφυγες χωρίς καμία εξήγηση .
 Ακόμα σε περιμένω μοναδική , κυνική ,μικρή μου. Ελπίζω ακόμα να τριγυρνάς στους δρόμους με την παρέα σου , να ξυπνάς με πονοκέφαλο απο τις κρεπάλες μα να τα πας καλά με τις σπουδές σου , όπως τότε .
Σε φιλώ , ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: