Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Ο μονόκερος

Σου πάει τελικά , το έφτιαξα στα μέτρα σου . Είδες φρόντισα να μην μοιάζει με τα υπόλοιπα να ταιριάζει με την δική σου ξεχωριστή προσωπικότητα  είναι μονό γιατί δεν είχαμε κάτι το συνηθισμένο. Βλέπεις πόσο καλά σε φροντίζω ? Πόσο σε σκέφτομαι και ξέρω τι θες πριν καν μιλήσεις . Σίγουρα σου πάει το κέρατο ! Είναι μοναδικό για εσένα.
 Βρε κερατούκλη ! Ξέρεις βρε πώς μετρούσα τα λεπτά μέχρι να φτάσει εκείνη η ημέρα που όλους μας πονάει αν το κάνουν ? Στην αρχή δείλιασα και εγώ να μην λέμε ψέματα , αλλά ήταν τόσο ωραία που σε ξέχασα.
Στρήψε να σε δω απο άλλη οπτική γωνία , α μπράβο ! Λοιπόν αυτό το κέρατο πολυ σου πάει μάτια μου ! Να πεις σε κάποια άλλη να το κεράσει σε άλλο χρώμα να έχεις να αλλάζεις.
Τώρα δικαίως θα αναρωτιέσαι , πως θα το πεις εσύ . Δεν είναι ανάγκη πασάκα μου να το πεις , θα την κάνεις την άλλη να σου το δώσει όπως ανάγκασες και εμένα με το που μου τελείωσε.
Ό,τι όμορφο και να είχα για έσενα το σκότωσες. Απλά με έναν ψυχολογικό πόλεμο  με απογοήτευσες και κάθε μερα το κάνεις πιο έντονο .
 Χαλάλι σου πασάκα μου οι τύψεις που φοβόμουν οτι θα έχω, χαλάλι σου ...
  Α! σε εσένα πάντως για να ολοκληρώσω το ξεκατίνιασμα θα εφάρμοζα ολόκληρη την παροιμία ... "και ΚΕΡΑΤΑΣ και δαρμένος."
Ψήλωσες κι άλλο πάντως μονοκεράκο και μυθικό πλάσμα σε έκανα και ούτε ένα ευχαριστώ !


Δεν υπάρχουν σχόλια: