Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Α.

Τώρα κανονικά δεν θα έπρεπε να γραφω εδώ μα να τελειώνω αυτη την έρμη την περίληψη της εργασίας μου . Τέσπα κανω ενα τσιγάρο και συνεχίζω μετά τις μπούρδες μου για να γεμίζουν οι σελίδες .
Λοίπον , είμαι άνθρωπος και σαν άνθρωπος κάνω μαλακίες , εντάξει ίσως εγώ να κάνω λίγο περισσότερες απο άλλους αλλά νομίζω συμβαίνει γιατί ζω λίγο περισσότερο απο αυτούς που με κρίνουν και θα με κρίνουν και δεν θα κάνουν και άλλη δουλειά . Ντάξ ώρες ώρες, -με πιάνει μια τρέλα να σε συναντήσω . Όπα μάστορα πάμε μια απο την αρχή γιατί ξεφύγαμε , μάστα , ένα -δύο ένα δύο τεστ, τεστ.
Δαχτυλογραφώ  γρήγορα γρήγορα για να σε προλάβω πρίν κοιμηθείς . Θέλω να το διαβάσεις . Τώρα θα μου πεις γιατί δεν σου τα λέω απλώς και κάθομαι και τα γράφω εδώ . Ναι μπείμπυ τα γράφω εδω γιατί εδώ με τον έναν ή τον άλλο τρόπο μπαίνουν μόνο άτομα που αξίζουν στην ζωή μου και προφανώς για εμένα αξίζεις ασχέτως αν σου έχω δείξει το αντίθετο .
 Που είχα μείνει ? Α ναι μάλιστα στο ότι είμαι μαλάκας , το ξέρεις , το απέδειξα περίτρανα για μία ακόμη φορά , μα δες με ! δεν είμαι πολύ γλυκούλα για να βγάζω τόση κακία ? σου πάει η καρδία να μην μου μιλάς ? :(
 Έχω να σου πω για εκείνη την ημέρα να γελάσεις τι έπαθε η φίλη σου ! εκτός του ότι έφτασε πτώμα στην πόλη , τσουπ της στέλνει μήνυμα ένας αχαϊρευτος (αυτός που με είχε στεναχωρήσει) . Βλέπει την ώρα μετράει με τα δάχτυλα λέει ενταξει 5 είναι τώρα 6 θα είμαι σπιτι θα έρθει κ αυτος ε κατά τις 8 θα φύγει του πούστη δηλαδή . Αμ δε ! ήρθε και αυτος με ωωωωρες καθυστέρησης ... και δεν μπορούσα και να το ακυρώσω ! Καλά για το τι έγινε μετά δεν θα σου το πω έδω , ντρέπομαι .
Ούφ και έτσι έχασα εσένα , και δεν είναι μόνο αυτό , έχασα και την απόδειξη που ήθελες ότι δεν είμαι τραβέλι !
Μα θέλω να σε δω ! και ας μην με εμπιστεύεσαι εσυ ...
Υ.Γ έπρεπε να ρθεις Γκάζι ! τι γέλια κάναμε εκείνο το βραδυ :)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: