Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ποτ πουρί

 Εδώ και αρκετό καιρό δεν έχω γράψει τίποτα . Σκεφτόμουν πολλά αλλά δεν είχα καταφέρει να μείνω μόνη και να μπούν σε μία σειρά , όχι ότι τώρα θα καταφέρω και κάτι . Θα μιλήσω μόνο για κάποιες εξελίξεις , για την Ε.Κ. και τον Φ., για τη σχολή , για την καινούρια μου αδυναμία . Ναι γι'αυτά βέβαια αν καταφέρω να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά .
 Φώτα,Κάμερα ... action !
 Ο κώλος μου έχει αρχίσει να κάνει μια μικρή γουβίτσα στον καναπέ , αυτό σημαίνει είτε ότι μεγάλωσε επικίνδυνα είτε ότι κάθομαι πολλές ώρες . Ελπίζω όλο αυτό να είναι της φαντασίας μου γιατί μολις τώρα καταβρώχθησα μια σοκολάτα , με παρακαταθήκη άλλες τρεις για το μέλλον, μ'αρεσει που κοίταξα και τις θερμίδες λες και οι 10 παραπάνω που είχε η άλλη θα ευθύνονταν για την καταστροφή μου .Πήγα σουπερ μάρκετ και έχοντας στη τσάντα μου τη βόμβα υδατανθράκων σκεφόμουν πόσο λατρεύω τα κίτρινα φώτα των πόλεων τη νύχτα και να περπατάω και να ακούω τα βήματα μου . Μέτα σκέφτηκα πως δεν πρέπει να φοβόμαστε τη νύχτα αλλά τη μέρα, η μέρα είναι ύπουλη σε κάνει να χαλαρώνεις και τσαααακ σου έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις . Αυτό για να αποκαταστίσουμε και λίγο τη φήμη της νύχτας .
 Αχ βρε Αργοστόλι μου, σε μίσησα απο την πρώτη στιγμή αλλά τελικά θα μου λείψεις . Τρία χρόνια είναι αυτά δεν ξεχνιούνται. Δεν είναι η ώρα να θρυνίσουμε και για έσενα όμως , ξέρω σε αφήνω σε καλά χέρια.
 Στο θέμα μας τώρα δεν μας έφτανε η εξεταστική , ήρθε και μας ισοπέδωσε και το σχέδιο "Αθηνά" Καταργούν λέει τη σχολή μου , άλλες τρεχάλες απο εκεί ... Συνελεύσεις , πορείες , υπογραφές τσακωμοί ... Μας πήρε και μας σήκωσε ! Οι φοιτητές όλοι μαζί με μια φωνή είπαμε "ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ" και για την ώρα δεν πήγαμε . Ανησυχία βέβαια θα υπάρχει μέχρι να πέσουν και οι τελευταίες τζίφρες. (Και σε αυτό το σημείο θέλω να ευχηθώ και στα παιδιά απο τις υπόλοιπες σχολές κουράγιο και δεν θα τους περάσει !)
  Μετά τα Χριστούγεννα πήγα Αθήνα είδα φίλους , που είχα να δω απο το '40 (Κώστα για εσένα μιλάω) αλλά έκανα και την καλή πράξη της χρονιάς γνώρισα την Ε.Κ. στον Φ. Ναι κρατήστε αυτα τα δυο αρχικά θα μας χρειαστούν στο μέλλον έχουν πολύ ψωμί τα μπαγάσικα !
 Αυτά για την ώρα .. δεν συνέβη και κάτι τραγικό .. Πολλά μπερδεμένα ναι .
 Καληνύχτα σας ...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: