Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

βρες με

Ναι ! βρες με ! Ειμαι αυτο το μικρο κοριτσακι που περπατα μονο στο δρομο κοιτοντας τις βιτρινες των καταστηματων δειχνοντας πως κατι ψαχνει αλλα στην πραγματικοτητα αδιαφορει... Ειμαι εκεινο το οχι τοσο αδυνατο και χαμογελαστο παιδι που καθεται εκει μονο του στο θρανιο και περιμενει ... Περιμενει ξεχνοντας πως η ζωη περνα ακριβως διπλα του και το μονο που κανει ειναι να την ποδοπατα.
Βρες με ισως ετσι κανεις κατι καλο . Αγαπησε με αν μπορεις εστω για λιγο. Μην ξεχνας πως δεν εισαι τιποτα αλλο και εσυ εκτος απο ανθρωπος . Δοκιμασε μονο δοκιμασε .Κοιτα ... εγω εκει ειμαι και περιμενω με το μελαγχολικο αυτο χαμογελο ...

5 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Δεν έχω ποτέ διαβάσει κάτι πιο βαθιά ερωτικό και πιο αγνά συναισθηματικό από αυτό το μικρό και όμορφο κειμενάκι. Πόσο θα 'θέλα να 'χα γνωρίσει το κοριτσάκι που περιγράφεις.

marie είπε...

koita vsk mallon emena skeftomoun otan t egrafa ... isws vevaia m ligh ypervolh alla kyriws eimai egw ...

Δημήτρης είπε...

Εντάξει δεν είμαι τόσο πολύ χαζούλης! Είμαι δηλαδή αλλά όχι τόσο πολύ. :) Το κατάλαβα ότι είσαι εσύ αυτό το κοριτσάκι... και θα μου άρεσε πολύ να το γνώριζα.

marie είπε...

e p ksereis ? mporei hdh n t exeis dei st dromo k n mhn s ekane entypwsh ... o kosmos einai poly mikros epishs dn s eipa xazo !!! xD

marie είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.