Κυριακή 1 Απριλίου 2012

μην φας, θα πιουμε εξω !

Θυμασαι Αννουσκα ? Εκεινον τον Οκτωβριο που βρεθηκαμε για πρωτη φορα ?
Πανε 8 χρονια απο τοτε ! Τα πρωτα μας τσιγαρα στην παραλια, οι πρωτες μας εξερευνησεις σε κουζινες της Ανατολης.Τοτε που βαλαμε στην ακρη το φαγητο και παραγγελναμε τη μια σανγκρια μετα την αλλη!
Θυμασαι τοτε που ειχα να σε δω ενα χρονο ? Και οταν σε ξαναειδα ηταν σαν να μην περασε ουτε ωρα .
Αντικρισα την ιδια κοπελα .
Μα ξερω αλανακι μου !
Εχω να κανω με το βρωμικο
Εχω να κανω με το πιο σκληρο
Εχω να κανω με το ηλιολουστο
Εχω να κανω με το rock'n'roll !!!
Δεν μπορω να γραψω μια ιστορια για εμας ! Θα βγει κατι τοσο σουρεαλ που ουτε εμεις δεν θα το πιστευουμε . Μονο καποιες σκορπιες σκεψεις ...
Ολα ξεκινανε με "θυμασαι" .
Παμε να λιωσουμε στο χορο στις 4 εποχες και οπου βγαλει ! Παμε να κυκλοφορισουμε μεθυσμενες στους δρομους , Χακουνα Ματατα και οι αντρες ειναι μαλακες !
Αλλα μακρια απο το "ωκεανος" οχι αλλες αληθειες !
Παμε απλως να κλεισουμε δεκαετια ! Με μετρο ομως γιατι οι Α.Α. μας περιμενουν με ανοιχτες αγκαλες !
Μην ξεχνας ... μην φας ... θα πιουμε εξω! Μακρια ομως απο κοκκινο ξηρο !


Δεν υπάρχουν σχόλια: