Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

Κανένας δεν με ξέρει τουλάχιστον οχι πραγματικά. Το να με γνωρίσουν θεωρείται περιττό. Όλοι κοιτούν το φαινομενικό, κανένας σε βαθος.Σίγουρα το κάνω και εγώ αυτό, όμως τι άλλο μου μένει να κάνω ? Ίσως πολλά αλλά εγώ αρνούμαι!
Αρνούμαι πεισματικά να κάνω οτιδήποτε Και περισσότερο από όλα αρνούμαι να πληγωθώ.Όχι ξανά! Όχι παλι ! Δεν πρόκειται να αφήσω ποτέ κανέναν να μου το κάνει ξανά αυτό.
Αυτός ισως είναι ο λόγος για τον οποίο ζω μέσα σε ένα κουκούλι το οποίο έπλεξα εγώ η ίδια που με προστατεύει απο οτιδήποτε με θεωρώ εγώ πως είναι εις βάρος μου
Αυτό που με τρόμαζει περισσότερο από όλα είναι η αγάπη. Η αγάπη πληγώνει και πονάει ...
Το ίδιο συμβαίνει και με την φιλία.Μα άλλωστε δεν είναι και αυτή μια μορφή αγάπης ?Και όντως είναι . Όμως σε αντίθεση με αυτό που ονομάζουμε "αγάπη" πιστέυω σε αυτή. Ίσως με τον τρόπο μου.
Αλλά τι σημασία έχει ? Οι άνθρωποι κοιτούν μονο ο,τι τους βολεύει να βλέπουν, το επιφανειακό
Σκληρό, σχέδον απάνθρωπο. Όμως αυτό δεν αλλάζει όσο και αν έχω προσπαθήσει στο παρελθόν

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Tha ithela na po oti na min vlepei panta ta pragmata etsi.Iparxoun kai anthropoi diaforetikoi apo autous pou exei gnorisei,pou exei agapisei,pou exei pligothei.Oloi oi anthropoi den koitan mono to epifaniako.Ego paradeigma eimai anthropos pou thelw na tous voithisw olous me oli mou tin kardia kai to idio tha ithela na kanw gia tin fili mou tin maria pou mou einai paraponemeni.Tha ithela kapote na gnoristw mazi tis gia na tis apodixw oti den einai panta etsi ta pragmata kai den tha prepei na einai toso esostrefeis.Ego estw kai san "ilektronikos filos"tha tin stiriksw opou thelei kai opote thelei asxetos apo to an den tin exw dei pote sti zoi mou.Kai to giati?Giati,pisteuw oti einai mia para poli kali kopela.Maraki mou sinexise kai min se noiazei tpt.Oti xreiasteis edo tha eimai gia esena.Min ntrapeis pote na mou peis kati.Thelw na se voithisw kai tha to kanw an mou to epitrepseis kai esi vevaiws.Ta leme.Filakia polla.